Min nye hobby


Noen av dere har helt sikkert sett flere av disse bildene før, så dere får bære over med at de kommer her også.

Det er sagt at det er sunt med hobbyer. Siden jeg har min aller største hobby som jobb, må jeg selvsagt finne en god nummer to som er koselig å pusle med på fritiden.
Selvsagt måtte det bli noe med bilder.
Enkelte ganger finner jeg motivene i bildemappene mine, men det hender også at jeg drar ut for å finne det ultimate motiv - eller at jeg ber noen være modell for meg.
Neida, ingen trenger sitte i timevis mens jeg smører maling utover lerretet. Kameraet gjør en utmerket jobb med å fryse ned akkurat den stemningen, ansiktsuttrykket osv.
Og så kan jeg kose meg med dette når jeg har tid.










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark