Gjensyn med to kjenninger


Jeg er en heldiggris!
I forrige uke hadde jeg flere kunder som har vært her for både andre og tredje gang.
Lea og Ola for eksempel.
I august 2010 kom Lea hit til fotografering. Det kan du lese om her
Mamma, Åse hadde en liten baby i magen da de var her, og noen måneder etter kom hun hit med nyfødte Ola, som du kan lese om her.


Og i forrige uke kom hun tilbake med begge to. Nå spratt de to ungene omkring som sprettballer, og jeg kunne fotografere hver gang de tok turen innom søkeren på kameraet.


Det er selvsagt koselig med nye kunder, men du milde så artig det er å se igjen dem jeg har fotografert før. Lea var blitt så stor. Ola også selvsagt. Og selv om han var helt nyfødt da han var her sist, så kjente jeg dem igjen begge to.


Jeg fikk en melding fra mammaen etter noen dager, hun fortalte at Lea hadde stusset over at ikke jeg var med på noen av bildene de fikk.... De er nå søte de ungene :-)


Her er de, både enkeltvis og sammen.















Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark