Hanne



Dette er Hanne. Og det er ei jente jeg har hatt gleden av å treffe mange ganger. I mai ble hun konfirmert, og noen dager senere kom hun for å få de obligatoriske bildene.
De som hadde timen før henne kunne ikke komme til oppsatt tid, så da sendte jeg en melding til Hannes mor så de kunne komme tidligere. Når man plutselig har litt bedre tid enn beregnet, kan man leke seg litt. 


Jeg synes ungdommene i dag er så vakre. Og de er så yndige innvendig også. I min jobb treffer jeg mange av dem. Jeg blir ikke rik på penger, men jeg blir så glad. Og det er vel det viktigste av alt.


Husk forresten at du kan få konfirmantfotografering både med full pakke (skifte, inne og ute, og goooood tid) og enkelpakke (ett antrekk og en halv time i studio). Sistnevnte er jo greit hvis du likevel bare trenger noen få prøvebilder. Se mer om dette her: www.foto-gk.no






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi