Flotte, høyreiste Fredrik


Jeg spør de fleste om det er greit at jeg legger ut bildene av dem. De fleste svarer ja, noen sier nei - og noen skal tenke på det. Denne stramme unggutten svarte ja.
Endelig kom du på bloggen, Fredrik. Beklager at det tok så lang tid.


Det var meningen at jeg også skulle ta bilder av Fredrik og storesøster Martine. Men de er så travle de ungdommene, så det får jeg ha til gode. Martine var her i fjor. Og nå var det lillebrors tid. Eller lille og lille. Fredrik er ikke akkurat en liten gutt. Så lang faktisk at jeg måtte hente en stol for å få øyekontakt.


Fredrik hadde lurt på hvorfor de måtte helt til Børsa for å ta bilder. De som bor i byen måtte vel ha tilbud nærmere. Men etter å ha herja rundt han en times tid, sa mammaen:
- Nå skjønner du hvorfor vi måtte hit. Vi må ha litt galskap i hverdagen.


Både i fjor og i år ville foreldrene ha bilder med høy oppløsning. Kjekt når man vil printe ut sjøl, eller sende bestilling der man vil. Du får begge delene her, bare husk på å si fra hva du ønsker.





Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi