Søstrene Svartaas


Tenk at det skulle gå så lang tid før jeg fikk se Lisa Helen og Christine igjen. Søstrene Svartaas!
Lille, men høyeste, Lisa Helen er den av jentene jeg har kjent best. Fra hun stabbet omkring på Jervskogen, og til hun lekte med alle ungene på Moholt. Men da Lisa Helen var ni år gammel, flyttet hun til Jessheim.
Mammaen, Mona har jeg truffet mange ganger i løpet av de åtte årene som har gått. Men ikke den lille søtnosen hennes.


Nå har Lisa Helen vært i Trondheim for å besøke søsteren og de andre slektningene sine. Og endelig kom hun en tur til Børsa også. 
Min gode venninne, Mona ønsket bilder av de to jentene sammen. Og det ville jeg selvfølgelig ordne.


Så her er de to flotte jentene.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark