Nymalt


Det er sunt med hobbyer. Og noen ville kanskje sagt at jeg burde finne meg en hobby som var helt i andre enden av det jeg driver med til vanlig. Kanskje begynner jeg med slektsgransking, frimerker, fuglekikking osv en vakker dag, men det får heller vente. Det eneste jeg virkelig kan koble helt av med er dette her. Timene flyr så fort at det hender jeg må sette på alarm for å ikke glemme tid og sted.

Alle disse er laget etter fotografier. Noen bilder har venner av meg tatt, og bedt meg om å male noe de kan henge på veggen. Andre har jeg tatt selv, men de bildene kommer nok aldri lenger enn i den stadig voksende haugen jeg har liggende. Får meg liksom ikke til å kaste dem, men veggplassen er ikke veldig stor her i huset heller.

Har du et bilde du vil ha malt etter? Da tar du bare kontakt, så ser vi hva vi ender opp med. Siden dette ikke kan gjøres på no-time, må du ikke vente til i november og desember før du bestemmer deg. For da kan jeg i alle fall love deg at jeg ikke har tid. I januar derimot ...

Har du et gammelt bilde som har bleknet eller er ødelagt, så ordnes det også.
Ta kontakt for stilart (maling) og pris.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi