Like, men ulike


Dette er Tonje og Kirsti. Eller kanskje det var omvendt?
Når enseggede tvillinger som jeg ikke kjenner fra før - kommer i studio, tar jeg ofte feil av hvem som er hvem. Noen ganger henger jeg kjennetegn på dem. Tonje har mer rødt i forkleet på bunaden, så da prøvde jeg å huske det. Men så hadde Kirsti en rød kant rundt veska, og så gikk alt i surr igjen.
Visst er de like, men sannelig er de ulike også. Akkurat som alle oss andre.

De to ungjentene fra Orkanger var her en fin dag i høst. Med de fargene som var ute da, måtte selvsagt noen av bildene tas utendørs. Og siden de hadde med mamma og pappa pluss en håndfull hunder, ble hele gjengen fotografert.

Det er ikke uvanlig at det er mye fliring i studioet mitt. Men dere skulle hørt latteren til disse to. Den var ubetalelig og veldig smittende. Jeg smiler bare av tanken.

Nok prat. Her kommer en hel bunke av jentene og resten av familien Melås.










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi