Faste kunder

Når man er fotograf må man regne med at ikke folk kommer innom og handler hver dag - året rundt. Noen er kanskje hos fotograf én gang i livet. Dermed må vi ta høyde for at vi aldri ser dem igjen. Jeg er utrolig heldig som har flere kunder som kommer igjen og igjen. De er her med babyer, kommer tilbake ved ettårsdag, så med en søster eller bror, så med hele familien, som konfirmanter, som brudepar... Og sånn fortsetter sirkelen.

Denne gjengen her har jeg hatt den store gleden av å fotografere mange ganger. Denne gangen hadde lille Tora blitt to år, så jeg skulle konsentrere meg mest om henne. Men når man har en stor og flott storesøster som Magnhild, så må man sørge for at hun også blir fotografert. Og siden hele familien likevel er samlet, så ...

Kanskje går det bare et par år igjen, eller kanskje ser jeg dem ikke mer. Men jeg håper de kjenner sin besøkelsestid når jentene skal konfirmeres. 








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi