Ny familie, ny sjef



Det skulle en liten guttepjokk til før jeg endelig kom meg til Hege og Morten i Buvika. Utrolig kjipt av meg, jeg vet det. Hege er ei jeg har kjent siden 1999, og hun har gjerne svingt en tur innom Børsa for en kopp kaffe og en prat. For et par år siden flyttet hun og Morten fra Trondheim til Buvika, og da tenkte jeg: Flott at de skal bo i nabolaget.
Men de kunne visst bodd på månen.
For det var først i oktober jeg endelig fikk se dem i sitt eget hjem. Og da var det lille Trym Sverre som trakk mest. Den lille familien på to hadde blitt til tre. Og dermed fikk Hege og Morten ny sjef.

De skulle ha familiefotografering, og det skulle skje hjemme hos dem. Så da dro vi dit, Julie og jeg.
Vi ommøblerte litt i stua, flyttet familien mot lyset, og sånn holdt vi på til dagslyset begynte å forsvinne.
Lille Trym Sverre som forresten er to måneder i dag, hadde ikke sovet på dagen. Kanskje han var for spent? :-) Men han tok seg små lensmannsblunder underveis.
Utrolig sjarmerende kar. Og kjempeartig for meg å endelig få treffe han. Det var forresten ikke så verst å være på besøk heller.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark