Mathias - fra starten av



Åh, så koselig det var å treffe Mathias igjen. Han og jeg er like gamle. Eller ... det er kanskje rettere å si at han og butikken er like gamle. Mathias var nemlig en av de aller første jeg fotograferte etter at jeg bestemte meg for å starte opp fotovirksomheten (igjen). Den gangen var han nyfødt. 
Så traff jeg han igjen som krypende baby, da han hadde begynt å gå - og nå endelig som stor skolegutt.

Han hadde ikke forandret seg så veldig mye siden sist. Hadde nok kjent han igjen. Men nå var han selvsagt blitt stor gutt. Hadde til og med fått flere helt nye tenner.

Siden storebrødrene, Simon og Isak også kom innom i studio - ble det naturligvis bilder av dem alle sammen. Men her er først og fremst Mathias.

Hvis du scroller deg nedover vil du få se han som baby også.

Og du. Det er tilbud på barnefotografering for tiden. Gå inn på www.foto-gk.no og les mer om det.
Velkommen!










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi