Sang til en sangfugl


De som har vært her - har nok hørt meg synge. Det får ofte latteren frem hos dem som står foran kameraet. Kan du forstå? At de ler når jeg har en så vakker røst ...
Simen fra Trondheim ble også sunget for, og det uten det minste form for skamvett. Dette er nemlig en kar som kjenner en god sanger fra en dårlig. Han er med i Nidarosdomens guttekor. Og han trodde dessverre ikke at det var noe håp for meg.

Artig type, denne Simengutten. Prata som en foss, og var veldig bestemt på at det var fotografen som bestemte.
- Jeg gjør det jeg får beskjed om, sa han.

Vi stakk ut mellom regnskurene - og akkurat på kanten til at lyset ble for dårlig. Med pappa Christian som fotoassistent, var det bare å kommandere gutten hit og dit. Jeg skulle jo få bestemme, tross alt.

Simen er en gutt med fine farger. I tillegg er han veldig glad i skarpe farger. Så han hadde med seg klær som virkelig poppet. Da måtte han selvsagt få bakgrunner som sto i stil med typen.

Det fylles sakte, men sikkert opp med konfirmantfotografering. Mai er ganske full, så hvis du skal ha bilder før det blir sommer, må du ta kontakt fort.
Husk at det er halv pris (kr 700,-) hvis du bestiller i april.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark