Gratulerer, Hanne og Ståle



Jeg er bare en skarve fotograf, og slett ingen ekteskapsrådgiver ... Men om jeg bare har ett øye åpent når jeg fotograferer, så er begge ørene rettet fremover. Og foran meg denne augustdagen sto dette flotte paret fra Børsa. Det er sjelden jeg hører brudepar snakke så mye sammen som Hanne og Ståle gjør. De fortalte hverandre små observasjoner, lyttet til hverandre og lo sammen. 
Siden jeg har lest at god kommunikasjon er en av de viktigste egenskapene et par kan ha, så går jeg god for disse to.

Vanligvis pleier dørene å bli åpnet av kirketjenere eller andre som jobber i kirken når klokkene slår. Jeg sto i gangen og ventet på at dørene skulle åpne seg, og forventet å se brudeparet komme ned midtgangen. Men plutselig sto de der, og døråpneren var brudeparets egen sønn. Knips, knips, knips, så var de ute på trappa.

Men vi fikk selvfølgelig god tid til fotografering før festen startet. Så her er de to nygifte i flere settinger.

Lykke til med ekteskapet, Hanne og Ståle. Jeg heier på dere!









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi