Ida, Mats og Kaizer


Åh, så trivelig at jeg har vært savnet. De fleste av dere har sikkert ikke brydd dere, mens andre har sendt mail og lurt på om jeg har lagt ned.
Neida, langt ifra. Nå er vi allerede i slutten av januar, og det har vært mye mer travelt enn noen ganger før på denne tiden av året. Veldig glad for det. Men det betyr at jeg ikke får malt så mye (ikke så farlig). Ikke har jeg fått lest så mye som jeg ønsket heller (mye verre). 

Nå til helga skal jeg ha kurs for ungdomsklubben - i anledning Vinterkulturuka i Skaun.
I neste uke har jeg en (EN) fotografering, og så skal jeg selv på kurs. Det gleder jeg meg til. Og så skal jeg strikke en mariusgenser, men det er en annen skål.

Nok om meg. Nå er det Ida, Mats og søte Kaizers tid. Ida var her sammen med søsknene sine før jul. Og så kom hun sannelig tilbake med sin egen lille kjernefamilie.
Kaizer er en livlig type som flatcoatere flest. Gal etter ball, og veldig glad i godbiter. Da er det veldig enkelt å være bak kamera. Men artige lyder fra fotografen kan jo få en hvilken som helst hund til å komme styrtende for å undersøke saken.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi