Humørspreder fra Heimdal


I dag skal jeg prøve å fatte meg i korthet. For nå hoper det seg opp i alle ledd. Mange som skal fotograferes, bilder skal redigeres, sendes, bestilles, pakkes, leveres osv. Høysesong kalles det. Og jeg er usosial så det holder, sover lite og jobber mye. Synes det er herlig. Men spør meg igjen i januar.

For et par uker siden hadde jeg besøk av Espen fra Heimdal. Han er en skikkelig humørspreder som fikk skuldrene ned på null komma null, og dermed startet han poseringen. 
Da bestillingen på fotografering kom - en dag rett etter jul, var det ønske om fotografering i bymarka. Espen er nemlig skiløper, og ville ha et bilde av seg i friskt driv i sporet. Men tiden har en tendens til å løpe fra oss, og plutselig var det juni og dårlig skiføre.

Men ski kan man ha med seg i studio også. Og ski kan brukes til mer enn å gå på.
For en type.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark