Moderne familie


Denne lille trondheimsfamilien er ultramoderne. Glem mine, dine og våre. Her er det den eneste hanen i kurven, Kristian som er det samlende objekt. Hadde ikke han vært til, hadde heller ikke Eline og Marikken vært til. Da hadde Vilde kanskje stått her helt alene ... 
Hun er ikke mammaen til noen av jentene, enda jeg var sikker på det da de kom til fotografering. At hun ikke er mammaen til Eline, visste jeg. For hun har nemlig vært her som konfirmant og sammen med mamma og stefar.

Det kan fort bli forvirring når man blir så moderne. Men når fotografen slutter å rote med navn, går alt så meget bedre. Eline tok det fint at jeg kalte henne Vilde, og i en liten periode het Marikken bare "du". 

Den fine lille gjengen var trivelig å ha i studio. Masse fart, og masse latter. Akkurat sånn som jeg virkelig setter pris på. Og så var de veldig fotogene, det blir selvsagt aldri feil.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark