Gjensyn etter ti år


Til jul i 2006 kom denne flotte gjengen til fotografering. De skulle nemlig gi foreldrene bilder i julegave. 
Den gangen hadde jeg ikke blogg, og i løpet av årene har familiebildene på hjemmesiden blitt byttet ut mange ganger. I dag er jeg lei meg for at du ikke får se hvordan de så ut da - sammenlignet med nå.

For disse fire  kom nemlig tilbake i desember, og ville ha helt like bilder av seg nå som for ti år siden. Samme setting, samme lys, samme stil - bare litt eldre.
Den gangen var de to yngste små og lette. Nå er de voksne, og det er ikke like lett å sprelle i armene på storebroren. Men hva gjør man ikke for å kunne overraske med personlige gaver til jul.

Heldigvis hadde de tatt bilder av bildene som henger i stua til foreldrene, ellers hadde vi aldri klart å gjøre dem identiske. Nå ligger iallfall disse bildene på bloggen, så det blir lettere å vise før og etter når de kommer tilbake i 2026 :-)

Siden storesøster, Kjersti, hadde med seg datteren, fikk jeg låne henne også på et par bilder. Nydelig jente! Jeg håper hun også kommer tilbake. Og aller helst før det har gått ti år.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi