Dag 40: Ut og lufter kameraet


 Det er sannelig godt man har venner som får folk ut. Karin og jeg har vært på fotosafari. Vi dro ikke så langt, og det ble mest bilder av hverandre. Men det var godt å få luftet kamera i godt gammeldags ruskevær.
Naturligvis regnet det da vi kom, og den bestilte sola gadd så vidt vise seg bak de mørke skyene. Men det klarnet opp. Ikke nok til at jeg fikk ta det store scoopet, men det holdt til vår lille formiddagstur. Og Karin er selvsagt fotogen i allslags vær.

Lurer forresten når jeg skal ta mitt beste bilde? Det ble ikke i dag heller.

I kveld starter forresten årets første fotokurs. Så i morgen håper jeg å få vist frem en hel gjeng fotoentusiaster.





Kommentarer

  1. Hejsan! Jag är med i en tävling där man kan vinna en Webcam eller en rosa dildo, och självklart vill jag vinna dildon.. Så jag undrar ifall du skulle vilja vara snäll att rösta på mig här: http://kmill.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-tavlingen.html?_tmp=70e50128f8de024c2d2f1d894cbe2eef54e1fb6f , skulle vara jätte snällt.
    Och jag ber så mycket om ursäkt ifall du inte vill ha såna här kommentarer.
    Kram ! <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark