Tøffe Linus

Sist Linus var her, var han bare noen dager gammel. Nå kom han inn på egne bein med kledelig melkebart og  smuler rundt munnen. 
Jeg vet at mange fotografer fjerner sånne spor. Alle skal være så lytefri nå til dags. Men jeg synes det bare er søtt. Og denne ettåringen kler det meste. Faktisk så skjønn at han nesten er til å spise opp.

Bare noen dager igjen til jul. Ser at folk oppdaterer sine facebooksider med at de har vasket rundt, bakt sju sorter, lagd rull og selvsagt laget julegaver til hele slekta og vennegjengen. Jeg er glad jeg jobber så mye at jeg ikke har tid til sånt. Vi tar en fredagsvask, henger opp pynt her og der, kjøper kaker og rull på butikken. Og så kan vi heller ta den vaskinga i januar.

Jul blir det alltid - uansett.

Bilde av Linus vil nok ligge under et juletre her og der. Og jeg regner med at de nærmeste også har fått julekortet der denne søte fyren er fotografert sammen med søskene sine. Ikke noe tull der i gården.

Ha en flott førjulshelg. Og du, ikke stress. Det er godt å kunne nyte denne mørkeste dagen i året. For i dag kl 12.12 snur sola!









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark