Ung jente i gammelt hus


Noen ganger har jeg bilder i hodet som må ut derfra og inn i kameraet. Disse bildene er resultat på nettopp det. Jeg så for meg et gammelt vindu med sliten maling og gjerne gamle nylongardiner. Vinduet fant jeg en dag jeg var på luftetur med hunden. 
Vinduet har stått sånn i årevis, men jeg har ikke lagt ordentlig merke til det før jeg ble på jakt etter noe sånt.
Først måtte jeg spørre huseieren om lov, og så måtte jeg finne en modell som passet inn i bildet mitt. Det skulle helst være en ungdom eller et barn. Måtte liksom stå i kontrast til den gamle ramma. 
Victoria ble spurt, og sa ja. Dermed fikk jeg i alle fall ett bilde ut av hodet. Men siden kontakten er etablert med huseieren - kan det hende jeg vil bruke huset igjen. Kanskje med en gammel dame/mann eller en katt i vinduet. Vi får se...


Men her er flere av søte Victoria. Både innenfor og utenfor huset.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark