Dag 154: Øystein, like blid som sola :-)

Huff, nå er det lenge å vente i kø for å komme på bloggen. De ungdommene jeg har spurt, og som har svart ja på at jeg får legge ut bilder av dem, har venta og venta på tur. Nå var det Øystein som var øverst i bunken.

Han er så enkel å fotografere, denne karen. Jeg trenger verken synge mine flotte sanger, snakke hull i hodet på han osv osv. Han er blid uansett. Eller kanskje det var derfor han var så blid? Sånn at han slapp sangen?

De er nå søte, de ungdommene. Da Øystein var her hadde han bl.a med seg kjæresten, Kristine. Men siden jeg var så treg med å legge ut bilder, ble det slutt i mellomtiden. Så jeg måtte spørre om dem fortsatt ville ha bilder av dem begge to - sammen på bloggen.
Og fikk til svar at de var så gode venner at et sånt bilde bare var koselig :-)
Så her er dem:


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark