Dag 186: Amalie fra Ranheim


Det er ikke uvanlig at ungdommene blir tilhengere på Facebooksiden min etter at de har posert foran linsene mine. Det tar jeg som et kompliment. Men når de blir tilhengere før de er fotografert, kan vel det kalles en tillitserklæring.
Jeg vet at mora til Amalie ble fornøyd med bildene, og håper det gjelder hovedpersonen selv også. Ser forresten at hun har brukt et av bildene som profilbilde, så da regner jeg med at hun ikke er helt misfornøyd :-)

Så var det det der med Ranheim igjen. Nei, jeg har ikke hengt opp plakater på lyktestolpene denne gangen heller. Men jeg synes det er morsomt at det kommer ungdommer derfra igjen og igjen.

Amalie er ei nydelig jente. Og denne dama er tydeligvis vant til å posere. Det gjelder forresten stadig flere ungdommer. Så snart de har blitt trygge på meg og omgivelsene, og det tar ca fem minutter, så poserer de som de beste fotomodellene. Bedre faktisk. De ungdommene som kommer i mitt studio er naturlig vakre!




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark