Dag 196: Et par dråper vann


Dette er Sondre og Anders... Eller kanskje det er Anders og Sondre? Først syntes jeg at jeg kunne se forskjell, men så ble det rot likevel. Og det eneste jeg kunne ta de eneggede tvillingene fra Fannrem fra hverandre - var stripene på slipset.

Bare en gang før har jeg hatt eneggede tvillinger i studio. De to jentene lurte meg trillrundt hele tiden, så jeg ba disse to guttene om å ikke skifte slips når jeg snudde ryggen til.

Selvsagt ble guttene fotografert hver for seg også, de er tross alt individer. Men her på bloggen kommer de i lag. Kanskje fordi jeg synes det er så fasinerende at to personer kan være så like :-)

Jeg glemte forresten å si at disse to også er en del av det mye omtalte fotballaget på Fannrem. Dem har jeg hatt veldig mange av i studio, men det er plass til resten av laget også.

Men først et par bilder av Sondre og Anders - eller omvendt...

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark