Livlige Lene



Jeg har hatt besøk av en seksåring. Lene kom inn i studio sammen med mamma. Hun klemte bamsen godt inn til seg, og kikket på meg med et skeptisk blikk.
Men vi fotografer er vant til å bruke øynene nøye, og bak det litt forsiktige fjeset - så jeg en hopp-og-sprett-jente.
Og jeg tok ikke feil denne gangen heller. Etter noen minutter var Lene klar for fotografering. Hun hadde med seg flere flotte kjoler og skjørt, og sprang mellom skiftene som en profesjonell modell.

Etter å ha jobbet iherdig i over en time, hadde Lene slett ikke lyst til å dra. Og det tok jeg selvfølgelig som et stort kompliment. Den søte seksåringen starter på skolen til høsten, og da regner jeg med at jeg er så heldig at jeg treffer henne igjen under skolefotograferingen.










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark