Fotograf – først og fremst



Det har vært så mye å forholde seg til i det siste. Og mange baller i lufta – gjør at man løper litt rundt seg selv. Kursholder, journalist, logistikkansvarlig, heiagjenger osv, osv. Det kan kanskje se ut som at jeg ikke har vært fotograf siden før påske. Men det stemmer ikke.

Jeg er først og fremst fotograf. I alle fall hvis vi snakker om den delen av døgnet man tjener penger på. Men jeg har heldigvis familie og mange flotte venner som også krever sitt. Så i tiden fremover vil jeg bare være fotograf, mamma, kone og venn.
Her er beviset på at jeg ikke har hatt rullegardinene nede i studio for ingenting. Disse bildene er så ferske som de kan få bli. Ungdommen ble fotografert forleden dag og den lille ettåringen i går.

I dag pakkes baggen for å bli med til Ålesund. Det finnes ikke én kjedelig dag i dette yrket. Ingen frihelger heller, men det er en annen historie.










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi