Besteforeldre og barnebarn


Rett før jul, nesten etter at ribba var satt i ovnen - fikk jeg et spørsmål om fotografering. Jeg trodde det var slutt med all jobbing før jul, og hadde vel eeegentlig tatt ferie - mentalt sett. Men denne jobben kunne ikke ventes med til i romjula, da hadde jo gjestene reist igjen. 
Jula varer definitivt ikke til påske. Her var det bare å hive seg rundt for å fotografere familien Gorset, Belsås, Kristoffersen.

Hvorfor jeg ikke har vist dere bildene før?
Jo, jeg spurte om jeg kunne legge ut bildene. Eller kanskje jeg bare tenkte at jeg skulle spørre. Det kom i alle fall ikke noe konkret svar, og det tolker jeg som regel som et nei.

Men her for dagen kom de innom for å få satt sammen flere bilder til en collage. De fikk fire - fem forslag, bestilte det du ser øverst, og fikk det ferdig innrammet etter et par dager.
Så kom denne sms-en:
Hei Gøril :-)
Bildet vart kjempefint. Tusen takk for god service og suverent fint bilde. De "gamle" vart fornøyd. Marianne.

Da passet det å spørre igjen - eller kanskje for første gang ... Og nå fikk jeg et ja.

Det har blitt så populært å fotografere besteforeldre sammen med barnebarn. Viktige bilder er det også, og veldig koselig. Det er noe med det der om et bestemor/bestefarfang.








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark