Nå har Markus fått bildene sine



Det sies folk er så tilgjengelige for tiden. At man kan treffes på så mange kanaler til alle døgnets timer.
Kan noen da fortelle meg hvem eller hva det var som stadig stakk kjepper i hjulene da trondheimsgutten, Markus skulle fotograferes?
Marianne (mor) sendte en melding på Facebook, som jeg ikke fikk. Hun skrev en kommentar på websiden min, som jeg svarte på, men som hun aldri fikk. Så kom vi endelig i kontakt, Markus ble fotografert, og så skulle bildene sendes. En uke etter at de var sendt, ringte Marianne og etterlyste dem ...
Man kan jo bli skremt av mindre. Kanskje det ikke var meningen at Markus skulle hit?

Ting ordner seg som regel til slutt, også for Markus. Han hadde vært hos en annen fotograf tidligere i år for å ta konfirmasjonsbilder. Men verken han eller foreldrene var fornøyde, og så kom de hit. Unggutten var litt skeptisk i starten, men skuldrene kom fort ned. Og så hjalp det at han fikk se bildene underveis. Da kunne vi slappe av begge to.

Nå vet jeg at begge cd-ene kom frem. Det kom nemlig en sms om at både gutten og foreldrene ble fornøyde. 

Her er han med dress, med håndball, med hverdagsklær og med rottweileren, Gilbert.
Kan du skjønne at noen fotograf kan bomme når de har en sånn modell i søkeren?








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi