Jeg velger meg april



Det er 1.april i dag. Den som trodde det var en spøk da de ble fortalt at det lå snø på bakken, ble dessverre ikke lurt. Her i Børsa, nede ved sjøen er det ikke så ille. Her er det bare 10-15 cm. Men jeg har hørt rykter om en halvmeter i høyden. Lurer på hvordan det ser ut på hytta på Hemnekjølen da...

Det har regnet, regnet og regnet i uker. Jeg synes det var godt å slippe alt det våte, så for meg var det ikke så farlig at det ble vinterlig igjen. Dessuten er jeg fra Finnmark, og der var det aldri småsko før 17.mai... Og da ble vi løftet over de verste snøskavlene :-)

Vær eller ikke vær, det er palmesøndag i dag. De fleste av dere har sikkert fri, men uansett hva du enn gjør, og hvor du enn er- ha en flott påske!

Her er en liten knippe fra dagens tur.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi