Dag 365: Jeg klarte det!!!


Derrrrr var klokken over 12, og vi har kommet til årets siste dag. For litt over ett år siden veddet jeg med en kollega om det gikk an å ha et blogginnlegg hver dag i et helt år - uansett hva som skjedde. Eneste unnskyldningen var at jeg lå der død :-) Det var ikke så nøye hva jeg fotograferte, bare det kom et bildeinnslag på bloggen daglig.


JEG KLARTE DET! Og om noen dager skal jeg dra til byen og innkassere en femhundrelapp. 
Nå er ikke dette store summen, og jeg skal innrømme at jeg mange ganger hadde lyst til å dri... i hele opplegget. 
Ett bilde hver dag er greit nok - når man jobber som fotograf. Men disse skulle ikke bare ut når det var rolige tider (og dermed god tid til blogging). De skulle også ut selv om det ble langt på kveld - og jeg ikke hadde hatt tid til å spise siden frokost.


Det merkelige med hele veddemålet er antallet besøkende som steg jevnt og trutt da det ikke lenger bare var jobbilder (i hovedsak), men også rare knipserier fra hverdagene mine. Mange bilder er tatt med mobilen, andre med det såkalte lillekameraet, men de fleste er tatt med jobbkameraet.
Bilder har det i alle fall blitt - ofte mange flere enn ett.


I 2012 skal jeg bare blogge når jeg får lyst til det. Ikke for å vinne et veddemål.
Det er ikke det at jeg er en dårlig taper, men du vet ... 


Ha en flott kveld der ute, og et riktig storveies 2012!
Jeg er plutselig tilbake!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark