Dag 261: På tur i fjæra


Jeg har hatt besøk av lillesøsteren min og hennes yngste datter, Hanne. Det var liksom ikke måte på godvær mens de var her. Så derfor måtte vi selvsagt ut for å nyte. Jeg drar sjelden noen steder uten kamera, men det er slett ikke alltid jeg bruker det på turene. Denne gangen hadde jeg så fine modeller at jeg alltid var skyteklar.
Et lite speilreflekskamera ble kjøpt for noen måneder siden. Det brukes mest av kursdeltakere som har glemt kamera hjemme. Men denne gangen var det Hanne som lånte det.
Og sannelig er jenta ivrig. Godt bildesyn har hun også. Det mest imponerende var hvor lett hun forsto hva hun kunne gjøre for å rette opp skygger.
Kan bli en god fotograf hvis hun fortsetter sånn :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark