Dag 273: Kunstverk med bilde av dine egne



Flere og flere ønsker seg storbilder som er litt annerledes enn andre bilder. Et kunstverk som bare de har.
Ikke et vondt ord om IKEA-kunsten. Jeg synes de har masse flotte bilder der til en billig penge. Men det er litt kjedelig å komme hjem til folk og se det samme Paris-bildet hengende over alle sofaene.
Da er det større stas å gjøre noe ekstra ut av sine egne bilder.


Mina var hos meg for å bli fotografert da hun var konfirmant. Her for dagen var mammaen innom for å se forskjellen på lerret og laminat. Mens hun var her - så hun et bilde der flere fotografier var satt sammen til ett. Et bilde som viser personen både som konfirmant, som privatperson og kanskje med hobby.


Dermed kom oppdraget om å lage en collage med forskjellige bilder. Siden mammaen ikke hadde klart å bestemme seg for hvilke bilder hun ville ha med, fikk jeg en liten håndfull å velge i.
Så satt jeg og kosa meg mens jeg lagde den nye kunsten til familien. Husker ikke i farten hvor mange utkast de fikk, men her er noen av dem.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi